T/'m 01/01/17 - Reisverslag uit Terneuzen, Nederland van Hedwig Wakker - WaarBenJij.nu T/'m 01/01/17 - Reisverslag uit Terneuzen, Nederland van Hedwig Wakker - WaarBenJij.nu

T/'m 01/01/17

Door: Pw

Blijf op de hoogte en volg Hedwig

01 Januari 2017 | Nederland, Terneuzen

28/12 vertrekken we om 11.00 uur. Veel en redelijk dichte mist onderweg. We willen naar Auxerre, maar omdat het om vijf uur al redelijk donker is, stoppen we om 18.00 in Chaourse. Een camperplek voor ons alleen. We kijken een filmpje en dan naar bed.
29/11 Ons doel vandaag is stoppen net voor Millau, want Millau is ons te druk. Eerste deel weer over binnenwegen en weer redelijk dichte mist en een beetje aanvriezing op de weg. Daarna over de altijd weer mooie en vlotte A75. We stoppen in la Canourge.
30/12 rijden we naar Gironde. Eerste deel weer redelijk mistig. We zijn de stad dikwijls voorbij gereden, nu stoppen we er. Vinden een camperplek met wifi n het centrum. We zijn er vroeg, dus kunnen we met mooi weer het stadje nog in.
31/12 We blijven nog een dag staan. Wordt mooi weer. ‘s Morgens gaan we naar de weekmarkt en ’s middags de stad verder verkennen. Een gigantische kathedraal, een joods kwartier en veel kleine steegjes en pleintjes. In de stad erg druk en veel toeristen met veel nationaliteiten. We eten in de stad en ‘s avonds tv kijken naar oudejaarsprogramma.